Transcar
Sve verzije Transcara opremljene su sa hidravličkim kočnicama, hidrostatskim upravljanjem volana, sa blokadom diferenciala in sigurnostnim lukom. Za zahtijevnije kupce razvijena je kabina sa grijanjem i ventilacijom, koja je integrirana u šasiji traktora. Transcar ponosi se odličnom stabilnošču i kod puno naloženog transportnog kesona. Umesto kesona kupac može birati o druge nadgradnje kao: utovarivač za seno, balirka, cisterna,... Svi traktori Transcar imaju zadnji radni kardan.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Transcar 25 (SN & RS) |
Transcar 28 (SN & RS) |
Transcar 33 (SN & RS) |
|
MOTOR |
|||
Tip motora |
zračno hlađeni diesel |
vodeno hlađeni diesel |
|
Broj cilindra |
2 |
3 |
|
Snaga motora (kW/KM pri obr/min) |
16/22 pri 3000 |
18/25 pri 2800 |
25/34 pri 2800 |
Obujam (ccm) |
954 |
1248 |
1551 |
Obujam spremnika |
83 |
||
MENJAĆ I PRENOS |
|||
Br. stupnjeva prenosa |
6 + 3 |
8 + 4 sinhroniziran |
|
Tip kvačila |
suho kvačilo |
||
Blokada zadnjeg diferenciala |
mehanička |
hidraulička |
|
Brzina (km/h) |
30 |
40 |
|
KOČNICE I VOLAN |
|||
Tip kočnica |
više diskova u uljnoj kupki |
||
Tip volana |
hidrostatički |
||
Radij okretanja minimalni (m) |
SN: 4 - RS: 5,25 |
||
ZADNJI KARDAN |
|||
Tip kardana |
neovisni, 540 obr/min, u smjeru kazaljke na satu, profil 26 UNI 9611/A |
||
Opcijski tip kardana |
neovisni, 540 obr/min, u smjeru kazaljke na satu, profil1" 3/8 DIN 9611/A |
||
Tip kvačila kardana |
više diskova u uljnoj kupki 7,5" |
više diskova u uljnoj kupki 8,5" |
|
Komanda |
mehanička |
||
PROSTOR VOZAČA |
|||
Platforma |
sa antivibracijskim sistemom |
itnegralna sa antivibracijskim sistemom |
|
Sigurnosni luk |
da |
||
Sigurnostna kabina (opcija) |
da |
||
Sedište |
sa sistemom opruga i regulacijom |
||
Instrumenti |
anologni |
anologno - digitalni |
|
OSTALO |
|||
Vučna kuka |
tip B |
||
DIMENZIJE I TEŽINA (min/max) |
|||
Duljina (mm) |
4110 |
4110 |
4210 |
Širina (mm) |
SN: 1270 - 1500 RS: 1390 - 1500 |
SN: 1270 - 1500 RS: 1390 - 1500 |
SN: 1390 - 1500 RS: 1440 - 1550 |
Međuosovinski razmak (mm) |
2500 |
2500 |
2050 |
Razmak sprednjih kotača (mm) |
1015 |
1015 |
1115 |
Razmak zadnjih kotača (mm) |
1045 |
1045 |
1045 |
Visina kesona (mm) |
875 |
875 |
875 |
Visina od tla (mm) |
265 |
265 |
265 |
Težina sa sigurnostnim lukom (kg) |
SN: 1520 RS: 1550 |
SN: 1520 RS: 1550 |
SN: 1610 RS: 1630 |
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Transcar 40(SN & RS) |
Transcar 60(SN & RS) |
Transcar 70(SN & RS) |
|
MOTOR |
|||
Tip motora |
vodeno hlađeni diesel |
vodeno hlađeni disel sa Intercoolerjem |
|
Broj cilindra |
3 |
||
Snaga motora (kW/KM pri obr/min) |
27/37 pri 2800 |
35/48 pri 2600 |
49/66 pri 2600 |
Obujam (ccm) |
1649 |
2082 |
2082 |
Obujam spremnika (l) |
83 |
||
MENJAĆ I PRENOS |
|||
Br. stupnjeva prenosa |
8 + 8 sinhroniziran |
||
Tip kvačila |
suho kvačilo |
||
Blokada zadnjega diferenciala |
hidravlička |
||
Brzina (km/h) |
40 |
||
KOČNICE I VOLAN |
|||
Tip kočnica |
više diskova u uljnoj kupki |
||
Tip volana |
hidrostatički |
||
Radij okretanja minimalni (m) |
SN: 4 -RS: 5,25 |
||
ZADNJI KARDAN |
|||
Tip kardana |
neovisni, 540 obr/min, u smjeri kazaljke na satu, profil1" 3/8 |
||
Tip kvačila kardana |
više diskova u uljnoj kupki 8,5" |
više diskova u uljnoj kupki 11" |
|
Komanda |
mehanička |
||
PROSTOR VOZAČA |
|||
Platforma |
integrirana sa antivibracijskim sistemom |
||
Sigurnostni luk |
da |
||
Sigurnostna kabina (opcija) |
da |
||
Sedište |
sa sistemom opruga i regulacijom |
||
Istrumenti |
anologno - digitalni |
||
OSTALO |
|||
Vučna kuka |
tip B |
||
DIMENZIJE I TEŽINA (min/max) |
|||
Duljina (mm) |
SN: 4490 RS: 4790 |
SN: 4600 RS: 4900 |
SN: 4600 RS: 4900 |
Širina (mm) |
SN: 1440 - 1560 RS: 1490 - 1550 |
SN: 1440 - 1560 RS: 1490 - 1560 |
SN: 1440 - 1560 RS: 1490 - 1560 |
Međuosni razmak (mm) |
SN: 2280 RS: 2580 |
SN: 2280 RS: 2580 |
SN: 2280 RS: 2580 |
Razmak sprednjih kotača (mm) |
1130 |
1240 |
1240 |
Razmak zadnjih kotača (mm) |
1080 |
1080 |
1080 |
Visina kesona (mm) |
860 |
860 |
860 |
Visina od tla (mm) |
265 |
265 |
265 |
Teža sa sigurnosnim lukom (kg) |
SN: 1670 RS: 1880 |
SN: 1770 RS: 1940 |
SN: 1770 RS: 1940 |